› Forum › Allmänt › Alfasud i Stockholmsområdet. › Svar till: Alfasud i Stockholmsområdet.
12 februari, 2016 kl. 10:49
#17974
Hej,
jag har en Alfasud, guldfärgad som just nu är avställd och finns i Norrtäljetrakten, den är inte i utställningsskick men välbevarad i övrigt. Behöver lite omvårdnad. Om intresse finns kan jag skicka bilder.
//Janne
zagato