› Forum › Allmänt › Alfasud i Stockholmsområdet. › Svar till: Alfasud i Stockholmsområdet.
17 februari, 2016 kl. 18:25
#17978
Nej…. inte är det Sveriges finaste sud
det är Henriks blåa Ti på 400mil!!!!! men min borde kvala in på topp10listan iaf.
Jag skickar ett mail till erik så får vi se
Nu: 4C
Då: AlfaSud. Alfa 90. 3*75turbo. 164Q4. 2*147. 156. Brera 3.2 Sud Ti. Spider 916 V6. 159SW Tbi