› Forum › Allmänt › Service i Skåne för min 4C › Svar till: Service i Skåne för min 4C
15 februari, 2016 kl. 23:57
#18006
Tack Annie, Allan känns som en person som kollar innan han agerar så jag tar det som ett bra tips.
Bilen kommer med tre års garanti så jag har inga andra planer än att hålla den garantin aktuell. Det görs också en del kontinuerliga uppdateringar på 4C så det vore dumt att inte ta del av dem.
Johnny – may the 4C be with you!