Svar till: Service i Skåne för min 4C

Forum Allmänt Service i Skåne för min 4C Svar till: Service i Skåne för min 4C

#18010
Lars Narvselius
Deltagare

    Varför vill du serva bilen i Halmstad när det räcker att köra till Köpenhamn?

    GTV6 GP - 87 / Giulietta Veloce - 16