Svar till: Giulietta-intresse

Forum Allmänt Giulietta-intresse Svar till: Giulietta-intresse

#18041
Michael Wolde
Deltagare

    Har haft en Giulietta 140 hkr och kört 10 000 mil, har sedan bytt till en Giulietta 175 hkr Selespeed. Båda är mycket bra – kan konstatera att efter fackliften 2015 fick bilen ett lyft i detaljer, något skarpare styrning, lite tystare, lite mer sofistikerad känsla överhuvudtaget. 140 hkr är ett bra alternativ och jag vill också härmed passa på att göra reklam för en KCR-box – ger ca 20 hkr mer, sänker förbrukningen ytterligare med ca 7% – illa fall med min körning. Inga märkesspecifika problem vad jag vet – bara tuta och köra! Selespeedlådan i den nya är otroligt bra, mjuk och följsam – och går att köra “manuellt”. Har svårt att tänka mig att gå tillbaka till manuellt igen 😉