› Forum › Allmänt › Giulietta-intresse › Svar till: Giulietta-intresse
20 februari, 2016 kl. 09:48
#18044
Kör 2016 QV line 175hk 2.0jtdm tct. Än så länge är jag super duper nöjd ! Tct är mycket roligare/trevligare/sportig än de DSG jag kört tidigare. Får i Emmaljunga barnvagn (precis) utan att plocka isär den, vilket jag måste på min sw gta ?.
Alfa Stelvio 2.2 -17 - Alfa Spider 3.0 -99 - Maserati QP -08 - Volvo v70 Bi-fuel -06