› Forum › Allmänt › Funderar på import › Svar till: Funderar på import
24 februari, 2016 kl. 11:27
#18073
Hej! Det låter som nåt att satsa på, en riktig läckerbit. Jag har ingen aning om prisbilden, men du skrev inte vilket motoralternativ det gäller, fyll på med det så snabbar det kanske upp det hela.
Med vänlig hälsning
Ragnar
156 2.0 TS Challenge (Gruppo N Olanda), #77 CAR Challenge klass III