› Forum › Allmänt › Funderar på import › Svar till: Funderar på import
24 februari, 2016 kl. 22:51
#18076
Titta på bilderna och bjuda sedan. Det är mycket billigare att fixa defekterna i Grekland än i Sverige. Bilen med 2.0 motor kostar honom mycket i Grekland när det gäller vägtrafikskatt, försäkring och inkomstskatt eftersom den är just 2.0, det betraktas som lyx. De flesta Greker med “stora” motorer har ställt av sina bilar för att slippa skatterna. Att ställa av en bil i Grekland måste man fysisk gå till trafikmyndigheterna och lämna regbevis och nummerplåtar. Jag tycker att du kan få det billigare (-5000). Försök i alla fall.
Mvh Dimitris Lyris
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.5 V6 2003
Alfa Romeo 147 2.0 TS 2001
Alfa Romeo Spider 2.0 TS 2001
Lancia Y-10 Turbo 1987