Svar till: Funderar på import

Forum Allmänt Funderar på import Svar till: Funderar på import

#18076
Dimitris Lyris
Deltagare

    Titta på bilderna och bjuda sedan. Det är mycket billigare att fixa defekterna i Grekland än i Sverige. Bilen med 2.0 motor kostar honom mycket i Grekland när det gäller vägtrafikskatt, försäkring och inkomstskatt eftersom den är just 2.0, det betraktas som lyx. De flesta Greker med “stora” motorer har ställt av sina bilar för att slippa skatterna. Att ställa av en bil i Grekland måste man fysisk gå till trafikmyndigheterna och lämna regbevis och nummerplåtar. Jag tycker att du kan få det billigare (-5000). Försök i alla fall.

    Mvh Dimitris Lyris
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.5 V6 2003
    Alfa Romeo 147 2.0 TS 2001
    Alfa Romeo Spider 2.0 TS 2001
    Lancia Y-10 Turbo 1987