› Forum › Allmänt › Funderar på import › Svar till: Funderar på import
24 februari, 2016 kl. 22:58
#18077
Hej,
Hur pass mycket tjänar du på att köpa en bil i Grekland kontra Sverige när allt är betalt? Omkostnader för att få hem bilen + reggad på gatan om du kör hem den själv borde hamna på runt 10000:- Sen kan man inte räkna kronor och ören på allt om bilen är i ett bra skick och historiken är väl dokumenterad. Känner du personen väl så kan du ju köra hem på gamla ägarens plåtar och försäkring. Köpte själv en 156 GTA (SW) i oktober och körde den hem från Bukarest. En ordentlig resa på 280 mil, men fan så kul
Lycka till!
2008 Maserati QP GTS, 2008 BMW 730d, 2016, BMW X2 2018