Svar till: Funderar på import

Forum Allmänt Funderar på import Svar till: Funderar på import

#18078
Conny Lundberg
Deltagare

    Dimitris:
    Jo han som äger bilen gråter blod varje gång skatt o försäkring skall betalas och därför han vill sälja den.

    Tack för dina tips, skall kolla om han skulle kunna fixa de eventuella skador som kan finnas i Grekland då.

    Patric:

    Som sagt så skulle han stå för allt som har med importen att göra, så alla importkostnader ingår i det jag betalar för bilen.

    speed has never killed anyone. suddenly becoming stationary that's what gets you