› Forum › Allmänt › Funderar på import › Svar till: Funderar på import
26 februari, 2016 kl. 10:40
#18079
Ok, förstod det som att de var de lokala exportkostnaderna i Grekland som han skulle stå för. Då är det ju ännu bättre läge. Var i Grekland står den?
2008 Maserati QP GTS, 2008 BMW 730d, 2016, BMW X2 2018