› Forum › Allmänt › Funderar på import › Svar till: Funderar på import
26 februari, 2016 kl. 19:02
#18080
Vet inte exakt var i Grekland, men jag tror det är i norra.
Har lagt ett bud på 35 nu och han har inte direkt avfärdat det.
speed has never killed anyone. suddenly becoming stationary that's what gets you