Svar till: Tråkigt

Forum Allmänt Tråkigt Svar till: Tråkigt

#18091
Lars Söderman
Deltagare

    Inlägg av Thomas Sjölin på 2016-03-06 10:50

    Har man en dashcam blir det aldrig någon diskussion, bevisen är solklara sådana gånger. Det hjälper inte dig nu men för framtiden.

     

    Dashcams räknas som bevakningskamera i Sverige och kräver därför tillstånd från Länsstyrelsen.
    Har aldrig hört om någon som fått ett sådant tillstånd.