21 mars, 2016 kl. 13:05
#18091
Inlägg av Thomas Sjölin på 2016-03-06 10:50
Har man en dashcam blir det aldrig någon diskussion, bevisen är solklara sådana gånger. Det hjälper inte dig nu men för framtiden.
Dashcams räknas som bevakningskamera i Sverige och kräver därför tillstånd från Länsstyrelsen.
Har aldrig hört om någon som fått ett sådant tillstånd.