3 mars, 2016 kl. 21:46
#18106
…Och det där är anledningen till att ingen besöker alfaverkstäder utom i absoluta nödfall. Bemöts jag av illvilja per telefon blir jag mer än lovligt matt. Aldrig i livet att jag ska behöva köra 120-130 mil till en återförsäljare och hem igen från Östersund bara för att betala en tusing för en plastbit med fyra siffror på. Det blir ju billigare att köpa en komplett med codekort begagnad radio från utlandet då och slänga den som satt i bilen. Snacka om slöseri..
Det finns gott om sätt att bevisa sig själv som ägare till sin egen bil idag med regbeviser, ID osv och en hel rad med handlingar som ägaren har. Think outside the box för annars blir det bara alfaägare i storstadsregionerna kvar.
Genmodifierad ’70 Berlina GTAm räser