13 mars, 2016 kl. 23:25
#18112
Inlägg av Mikael Bengtsson på 2016-03-13 22:36
hur lång tid har det tagit för er att få kortet? jag har väntat ett år nu men jag tror det är återföresäljaren som snackar skit då dom slarvade bort kortet när jag köpte bilen men har lovat ett nytt.
Jag tror att det bästa är att ringa kundservice http://alfaromeo.mopar.eu/alfaromeo/se/sv/kundtjanst/kundservice
De borde kunna hänvisa en till rätt instans.
Alberto