Svar till: En kärleksförklaring till GTV6!

Forum Allmänt En kärleksförklaring till GTV6! Svar till: En kärleksförklaring till GTV6!

#18123
Robert Hultman
Deltagare

    Kul film!

    Jag är för min del glad att ha haft och kört en 116 GTV6:a. Snygg, välbalanserad… ja, det finns mycket gott att säga om den. 

    Ändå är det ingen bil jag saknar. Jag blev på något sätt klar med den.

    Stockholm