› Forum › Allmänt › En kärleksförklaring till GTV6! › Svar till: En kärleksförklaring till GTV6!
12 mars, 2016 kl. 00:28
#18123
Kul film!
Jag är för min del glad att ha haft och kört en 116 GTV6:a. Snygg, välbalanserad… ja, det finns mycket gott att säga om den.
Ändå är det ingen bil jag saknar. Jag blev på något sätt klar med den.
Stockholm