Svar till: KB 1/2016 kom idag, trevligt

Forum Allmänt KB 1/2016 kom idag, trevligt Svar till: KB 1/2016 kom idag, trevligt

#18171
Robert Hultman
Deltagare

    Jovisst är det kul när Klöverbladet dimper ner i brevlådan. Jag gillade också att läsa det allra första Klöverbladet. 

    Och apropå gamla Klöverblad passar det väl bra att berätta att det andra numret av Klöverbladet, alltså nr 2 1976, finns som PDF här på klubbens webbsajt. Nr 3 1980 finns också. Fler gamla Klöverblad är på väg upp på samma plats:

    http://www.alfaromeo.org/Klubbinfo/Klöverbladet/GamlaKlöverblad.aspx

    Eftersom Klöverbladet är en medlemstidning, måste man vara medlem (och inloggad) för att kunna komma in på sidan och läsa.

    Stockholm