Svar till: KB 1/2016 kom idag, trevligt

Forum Allmänt KB 1/2016 kom idag, trevligt Svar till: KB 1/2016 kom idag, trevligt

#18173

Jag vill också sälla mig till skaran av de som uppskattar ert fina arbete i CAR, och den fina klubbtidning som vi får! 

Som framgår i senaste numret väljer vi Ö-viks juniorer att även använda våra vinterbilar, Berlina och Giulia!

Med bäste hälsningar till er alla, och särskilt till er som sliter för oss medlemmar!

Roland Sjölander 

 

164 3.0 12v 1996 Giulia 1300 Ti 1969