Svar till: KB 1/2016 kom idag, trevligt

Forum Allmänt KB 1/2016 kom idag, trevligt Svar till: KB 1/2016 kom idag, trevligt

#18175
Robert Hultman
Deltagare

    Inlägg av Rikard Olson på 2016-03-17 11:11

    Klöverbladet är en höjdare men hemsidan skulle behöva lite handpåläggning. Varannan gång man försöker gå in kommer det upp – “Väntar på alfaromeo.org”  Att infoga bilder är ett lotteri. 

    Jo. Visst är det så.
    Handpåläggning pågår. Orsaken (orsakerna) till att sajten går så seeeegt är fortfarande höljd i dunkel. Åtminstone bitvis. Några orsaker till att det gått segt har man rensat bort. Och ett tag tyckte iaf jag att det gick bättre. Men nu känns det som att det går segt för ofta igen.

    Bilduppladdningsfunktionen är däremot inget mysterium. Den är bara “inte bra”. Arbetet med att ersätta/göra om pågår. (Men det lär inte vara klart i morgon om vi säger s&aring.

    Stockholm