› Forum › Allmänt › KB 1/2016 kom idag, trevligt › Svar till: KB 1/2016 kom idag, trevligt
17 mars, 2016 kl. 21:47
#18178
Kan väl påpeka att T-shirten som utannonserades i de tidiga Klöverbladen är slut sedan ca 35 år. Och skulle det funnits kvar några skulle priset var högre!
Tack för klöverbladet, alltid trevlig läsning.
PerBerlina