Svar till: Erfarenhet av lackering, rosso competizione?

Forum Allmänt Erfarenhet av lackering, rosso competizione? Svar till: Erfarenhet av lackering, rosso competizione?

#18184
Gert Bergh
Deltagare

    Hej Frederick!

    Nu vet jag inte var du befinner dig och jag har ingen erfarenhet av den nyansen men vill påstå att är det en duktig lackerare ska det inte synas.

    Jag fick lackat huv kofångare i skärm fram samt kofångare och lucka bak på min 166a när jag köpte den2010 och det går inte att se jag lovar.                                Jag har själv målat många bilar på hobbybasis och ser garanterat den lilla minsta avvikelse.

    Jag fick lackat min hos Autoklinik Rickards tidigare arbetsplats i Arlöv utanför Malmö och kan rekommenderas om du finns i regionen.

    // Gert