Svar till: Erfarenhet av lackering, rosso competizione?

Forum Allmänt Erfarenhet av lackering, rosso competizione? Svar till: Erfarenhet av lackering, rosso competizione?

#18186

Ledsen om jag kapar tråden för en annan fråga, såg att du frågade om lackfärgen Rosso Competizione för en 159.

Jag tycker att den lacken är väldigt fin för 159an men jag har trott att det inte sålts några 159 i Sverige med den lacken. Har du importerat din bil eller köpt den i Sverige?

/Martin