Svar till: Erfarenhet av lackering, rosso competizione?

Forum Allmänt Erfarenhet av lackering, rosso competizione? Svar till: Erfarenhet av lackering, rosso competizione?

#18187
Frederick Jensen
Deltagare

    Bilen är inte matt och sliten -bara för många stenskott + en mindre lack skada. det låter till jag kan förvänta att bilen blir ursnygg och man inte kommer att kunna se vad som är nytt och gammalt sen blir det lackskydd och delvis foliering. Så borde bil vara fin de nästa många år

    Jag har bokat lackeringen på House of Paint i Arlöv.

    -Frederick