› Forum › Allmänt › Erfarenhet av lackering, rosso competizione? › Svar till: Erfarenhet av lackering, rosso competizione?
5 april, 2016 kl. 10:01
#18190
Idag är bilen inlämnad för lackering. hoppas hoppas att det blir lika bra som lackerings företaget har lovat…
Till billköpet anlitade jag tysklandimport.se. Charles har kontakter i Holland och han hjälp med att få Hollandsk bilskatt tillbaka mm. Det hela fungerade jätte bra. Modellen är från 2012. Tror rosso comp färgen kostade 3.500 euro extra.
En mindre nackdel med bilimport från Holland är att röst navigationen är på Hollandska. Jag har inte lyckats ändre det än…