Svar till: Erfarenhet av lackering, rosso competizione?

Forum Allmänt Erfarenhet av lackering, rosso competizione? Svar till: Erfarenhet av lackering, rosso competizione?

#18192
Frederick Jensen
Deltagare

    Tack för tips om installationsskiva 🙂 ska kolla det. Ringde till billackeringen för att kolla läget med färg och tre lager. Han har lackat bilar i 20 år och säger att färg + nyans blir samma på det nya som på det gamla. Så det hoppas jag på 🙂