› Forum › Allmänt › Erfarenhet av lackering, rosso competizione? › Svar till: Erfarenhet av lackering, rosso competizione?
8 april, 2016 kl. 15:49
#18195
En diesel är väl ok, tar dock gärna en 1750 istället. trodde dock inte att såldes några bensinversioner efter 2011 av 159an. Har för mig att jag läste det på Wikipedia – det verkar ju dock vara fel…