› Forum › Allmänt › Äntligen en ny Alfa! › Svar till: Äntligen en ny Alfa!
19 mars, 2016 kl. 11:16
#18205
Inlägg av Gabriel Eriksson på 2016-03-19 10:06
Grattis! GTV är typ bästa alfan
Ser ut som stora bromsarna så jag antar att det är en 3.0?
Japp. Det är 3,0
Aldrig haft Gtv tidigare. Lika pigg som min Gta som jag sålde. Ser ut och känns mer som en sportbil på alla sätt.
Ser ut som stora bromsarna så jag antar att det är en 3.0?