› Forum › Allmänt › Äntligen en ny Alfa! › Svar till: Äntligen en ny Alfa!
21 mars, 2016 kl. 09:54
#18206
Såg senare att det inte var lågmilaren. Du har inte original framskärmar. Lika bra att det inte är lågmilaren. Jag tycker att bilar skall köras och användas.
larsjoh51