› Forum › Allmänt › Äntligen en ny Alfa! › Svar till: Äntligen en ny Alfa!
21 mars, 2016 kl. 10:01
#18207
Jag lämnade in min Spider för att få fixat små bucklor på dörrarna. Det gick inte den enkla vägen uppifrån genom springan för rutan. Det sitter en förstärkningsbalk i dörren som är i vägen.
larsjoh51