› Forum › Allmänt › Fredrik Malmberg har lämnat oss! › Svar till: Fredrik Malmberg har lämnat oss!
29 mars, 2016 kl. 23:13
#18242
Hej Tragist att Fredrik har gått bort, han var en bra person, han gjorde mycket för alfa klubben
Jag kan inte fatta att han har gått bort, Vila i Frid Fredrik. Tråkigt för hans annhöriga.
Hälsningar Fred-Ove Danielsson