Svar till: Fredrik Malmberg har lämnat oss!

Forum Allmänt Fredrik Malmberg har lämnat oss! Svar till: Fredrik Malmberg har lämnat oss!

#18242

 

Hej Tragist att Fredrik har gått bort, han var en bra person, han gjorde mycket för alfa klubben

 

Jag kan inte fatta att han har gått bort, Vila i Frid Fredrik. Tråkigt för hans annhöriga.

 

Hälsningar Fred-Ove Danielsson