› Forum › Allmänt › Fredrik Malmberg har lämnat oss! › Svar till: Fredrik Malmberg har lämnat oss!
5 april, 2016 kl. 08:50
#18249
Gud vad tråkigt…..
tack Fredrik för den tid vi fick tillsammans, jag kommer aldrig glömma dig och minnet av dig kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta
?????
Vem har egentligen roligast, den vise eller den vansinnige? Och livet går väl ändå ut på att ha roligt.