Svar till: Fredrik Malmberg har lämnat oss!

Forum Allmänt Fredrik Malmberg har lämnat oss! Svar till: Fredrik Malmberg har lämnat oss!

#18253
Besar Jashanica
Deltagare

    Sorgligt… 

    Hade aldrig träffat honom, men har utbyt några mail och pm, han var första ägare till min gtv6’a (-87 till -96).

    Tom genom datorn kunde man känna hur trevlig och hjälpsam person han var!

    Tankarna går till familjen.

    GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar