› Forum › Allmänt › Fredrik Malmberg har lämnat oss! › Svar till: Fredrik Malmberg har lämnat oss!
13 april, 2016 kl. 09:07
#18253
Sorgligt… 
Hade aldrig träffat honom, men har utbyt några mail och pm, han var första ägare till min gtv6’a (-87 till -96).
Tom genom datorn kunde man känna hur trevlig och hjälpsam person han var!
Tankarna går till familjen.
GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar