› Forum › Allmänt › OZ Superturismo › Svar till: OZ Superturismo
31 mars, 2016 kl. 21:09
#18265
Håller med om att det där är en snygg och Alfa-mässig fälg men ett annat bra alternativ till vettiga pengar skulle jag säga är dessa:
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styl…:6933.html
Johnny – may the 4C be with you!