› Forum › Allmänt › Service av en nyare Alfa i Halmstad › Svar till: Service av en nyare Alfa i Halmstad
15 april, 2016 kl. 09:27
#18275
Klasen har du i Halmstad. Fick fel på en bil på väg ner söderut, ringer Klasen och de tog in bilen direkt. Det är service.
//Henrik