› Forum › Allmänt › Aktivitetsgrupp väst › Svar till: Aktivitetsgrupp väst
3 april, 2016 kl. 23:48
#18284
Om ni vill ha med en lite halvgammal gubbe så kan jag tänka mig att ställa upp ,förutsatt att det blir några fler än Peter och jag.
Ide’n är bra
Stefan
Stefan