› Forum › Allmänt › Alfa + Sauber i F1 = sant ??? › Svar till: Alfa + Sauber i F1 = sant ???
6 april, 2016 kl. 19:45
#18296
Säg inte det, med FCA som ägare kan kunskap kring motormappning delas och pengar betala “rätt” kompetens in i stallet som man inte kan idag.
Nihat Dizdar