Svar till: Alfa + Sauber i F1 = sant ???

Forum Allmänt Alfa + Sauber i F1 = sant ??? Svar till: Alfa + Sauber i F1 = sant ???

#18297
Gabriel Eriksson
Deltagare

    Tumme ner, hur kul det än vore med Alfa Romeo i F1… Dom har nog “lite” annat att koncentrera sig på om dom ska sälja 100k Giulia nästa år. F1 är knappast vägen dit även om det såklart är viktigt att synas. Nej satsa på att bli en “riktig” biltillverkare först. 

    Men cheferna skulle säkert vilja springa och glassa i en F1-depå så dom kanske står på griden nästa år med. 

    Alfetta 1.8 -75