› Forum › Allmänt › Alfa + Sauber i F1 = sant ??? › Svar till: Alfa + Sauber i F1 = sant ???
6 april, 2016 kl. 21:13
#18298
Som jag skrivit tidigare, satsa på WTCC eller DTM istället. Om det är bilar man vill marknadsföra så är det ett klart bättre val.