Svar till: Alfa + Sauber i F1 = sant ???

Forum Allmänt Alfa + Sauber i F1 = sant ??? Svar till: Alfa + Sauber i F1 = sant ???

#18301
Jakob Hultkvist
Deltagare

    Supercar cupen de kör i italien vore egentligen klockrent, förra året sände viasat motor eller eurosport vilket det nu var.

    Riktigt grym racing med Jaguar, Maserati QP, MB AMG, M3, Audi rs5 mfl. Bilarna har precis som produktionsbilarna olika effekt och kör olika däckbredd därefter. Giulia borde passa fint in där?

     

    Själv tycker jag det vore kul med Alfa i F1 också, budgeten plockas nog inte ur samma fickor som till produktionsbilarna.

    Jakob