› Forum › Allmänt › Alfa + Sauber i F1 = sant ??? › Svar till: Alfa + Sauber i F1 = sant ???
22 december, 2016 kl. 21:53
#18305
Helt klart på.
Alfa vill tillbaka till sina rötter. Man började med 4C och mycket fokus på Giulia och Stelvio ligger på arvet från tävlingsbanorna.
Kanske inget toppteam men i en “liga” som ger eko även i USA där Alfa behöver lyckas nu.
Vem vet vilken budget de har för denna satsning men i vilket fall kommer man att nå ut snabbt med att man gör ett ärligt försök att komma tillbaka som ett seriöst bilmärke.
Mange W