Svar till: Alfa + Sauber i F1 = sant ???

Forum Allmänt Alfa + Sauber i F1 = sant ??? Svar till: Alfa + Sauber i F1 = sant ???

#18305
Magnus Westin
Deltagare

    Helt klart på. 

    Alfa vill tillbaka till sina rötter. Man började med 4C och mycket fokus på Giulia och Stelvio ligger på arvet från tävlingsbanorna. 

    Kanske inget toppteam men i en “liga” som ger eko även i USA där Alfa behöver lyckas nu. 

    Vem vet vilken budget de har för denna satsning men i vilket fall kommer man att nå ut snabbt med att man gör ett ärligt försök att komma tillbaka som ett seriöst bilmärke. 

    Mange W