› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
7 april, 2016 kl. 10:23
#18308
Det är svårt att designa SUV:ar. Det är världen full av exempel på. I bästa fall blir det en fulare variant av ett bilmärkes storsäljare. Den här Stelvioskissen tycker jag kvalar in bland dem. (Alltså de relativt lyckade, fulare varianterna av en “standardbil”). Eftersom det inte lär komma någon herrgårdsvariant av nya Giulian kan detta säkert bli den modell som säljer i vårt stadsjeepstokiga land.
Stockholm