› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
7 april, 2016 kl. 22:08
#18312
Inlägg av Peter Braun på 2016-04-07 17:33
Vill man ha en kombi och köra Alfa i framtiden så är det detta som gäller. Synd att Giulian inte kommer som sportwagon. Majoriteten av 159:orna är ju SW.
Att inte göra en Giulia SW är väl i princip stolpe ut om man ska sno kunder från övriga premiumtillverkare så vi får hoppas dom ändrar sig. Men för volymer verkar visserligen SUV vara grejen, går dessutom att sälja i rejäla mängder oavsett utseende tydligen.
Alfetta 1.8 -75