Svar till: Alfa Romeo Stelvio

Forum Allmänt Alfa Romeo Stelvio Svar till: Alfa Romeo Stelvio

#18379
Magnus Westin
Deltagare

    Var där idag. I Helsingborg alltså. Den är riktigt fin med First Edition package. Ska sova på saken och testa med fru och barn. Jag är riktigt sugen. Äntligen en bil som kan funka för en trebarnsfar från Alfa. Kommer att ställas ut på Krapperup 1 maj (en röd och en vit) tillsammans med bla Giulia Q. För att överleva måsta man sälja många bilar och det tror jag absolut man kan göra med Stelvion Mange 

     

     

    Mange W