› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
13 april, 2017 kl. 10:59
#18380
Hoppas verkligen att den kommer sälja!
Sett till vad man får i paketet(280hp, 4×4, mm, mm, mm) så är inte priset “högt”. Men att man inte kan få den med mindre motor eller utrustning för att kunna få in den i 7,5 basbelopp är nog en nackdel. Men Alfa verkar sikta högt med sina nya bilar och inte mot volymmarknaden.
Finns det någon officiell prislista på Stelvio i Sverige? Spännande att en handlare fått hem bilarna innan den officiella kanalen fått upp priserna på hemsidan…
Giulia 20 Super