› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
Inlägg av Gustav Holmdahl på 2017-04-13 10:59
Hoppas verkligen att den kommer sälja!
Sett till vad man får i paketet(280hp, 4×4, mm, mm, mm) så är inte priset “högt”. Men att man inte kan få den med mindre motor eller utrustning för att kunna få in den i 7,5 basbelopp är nog en nackdel. Men Alfa verkar sikta högt med sina nya bilar och inte mot volymmarknaden.
Finns det någon officiell prislista på Stelvio i Sverige? Spännande att en handlare fått hem bilarna innan den officiella kanalen fått upp priserna på hemsidan…
Självklart kan man få den med mindre utrustning och andra motorer. Detta är bara First Edition och den är rikligt utrustad. I Italien finns priser på olika utrustningsnivåer samt även med 200hk bensin, 210hk diesel och 180hk diesel.
Priser på övriga varianter ska vara på gång inom de närmsta veckorna. 