Svar till: Alfa Romeo Stelvio

Forum Allmänt Alfa Romeo Stelvio Svar till: Alfa Romeo Stelvio

#18383
Magnus Westin
Deltagare

    Då var det klart. Efter lite funderande blev det en vit. Tack Robin och grabbarna i Helsingborg för god service. Känns sjukt bra. Provkörde och efter att ha kört Jeep i några år så var lyckan total. Den är sportig men ändå tyst. Inte jättestor så det får bli takbox på semestern. 

    Mange W