› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
13 april, 2017 kl. 14:21
#18383
Då var det klart. Efter lite funderande blev det en vit. Tack Robin och grabbarna i Helsingborg för god service. Känns sjukt bra. Provkörde och efter att ha kört Jeep i några år så var lyckan total. Den är sportig men ändå tyst. Inte jättestor så det får bli takbox på semestern.
Mange W