Svar till: Alfa Romeo Stelvio

Forum Allmänt Alfa Romeo Stelvio Svar till: Alfa Romeo Stelvio

#18384
Ayhan Dizdar
Deltagare

    Grattis får man väl säga då Magnus. Tänkte själv åka in och titta på den idag, men det får bli en annan dag. Robin och hans kollegor på Holmgrens Bil i Hbg är bra och väldigt “service minded” . Vi ses i Krapperup om inget annat. Jag kommer med min Giulia och GTV6.

    Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019