› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
13 april, 2017 kl. 16:45
#18384
Grattis får man väl säga då Magnus. Tänkte själv åka in och titta på den idag, men det får bli en annan dag. Robin och hans kollegor på Holmgrens Bil i Hbg är bra och väldigt “service minded” . Vi ses i Krapperup om inget annat. Jag kommer med min Giulia och GTV6.
Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019