› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
13 april, 2017 kl. 16:54
#18385
Verkligen Grattis till en mycket fin SUV. Är väldigt nyfiken på hur den känns att köra jämfört med Giulia eller konkurrent-SUV’ar. Hade själv en XC60 tidigare som jag gillade.
Nihat Dizdar