› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
14 april, 2017 kl. 15:16
#18389
Tack Ayhan jag får ju vänta på min eftersom den ska ställas ut på Krapperup. Kör dit i min lilla blå 1600. De tar in 24 st med leverans i Juni till Sverige men tydligen har de sålt flera st osedda. ? Just nu känns det väldigt långt till 3 maj när jag får hämta min. Men den som väntar på något gott….
Mange W