Svar till: Alfa Romeo Stelvio

Forum Allmänt Alfa Romeo Stelvio Svar till: Alfa Romeo Stelvio

#18389
Magnus Westin
Deltagare

    Tack Ayhan jag får ju vänta på min eftersom den ska ställas ut på Krapperup. Kör dit i min lilla blå 1600. De tar in 24 st med leverans i Juni till Sverige men tydligen har de sålt flera st osedda. ? Just nu känns det väldigt långt till 3 maj när jag får hämta min. Men den som väntar på något gott….

     

    Mange W