› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Stelvio › Svar till: Alfa Romeo Stelvio
15 april, 2017 kl. 22:13
#18393
Robin (från Holmgrens i Helsingborg) ringde mig innan idag. Då hade den precis kommit till dem. Jag har aldrig i mitt liv varit först med något. Tror jag köpte Dvd när det funnits i 10 år och var nervös för att First edition var felprisade. Kändes inte så och jag litar på grabbarna men det är mycket pengar. Det var de inte så han gav mig en trevlig påskpresent
. Alla handlarna borde ha fått den idag 

Mange W